IT'S SO RIGHT

Det är ju sjukt hur snabbt veckorna går. Fredag imorgon känns as naiiizZzz! Naughty ska gå pink street precis som mina andra favoriter. Innan det tänkte jag och julia hitta på något, blir väll att äta hehe. Later blir det bästaj!
Syn undersökning bokad på torsdag, blir verkligen inte förvånad om jag får ett par briller alltså, med tanke på min huvudvärk och suddig-omkastning-av-boksäver-varje dag. Byter även ögonfärg nästa vecka, green eyes this time! Visar sig väll om jag blir att se ut som någon alien eller nått.


SSsssleeptime!

Kommentarer
Postat av: Anonym

BIRK I MISS YOU !! <3<3<3

2009-11-20 @ 21:26:49
Postat av: h

Jag saknar dig också, låg och tänkte på dig imorse wilma..<3

2009-11-21 @ 13:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0