EN LITEN FRÅGA

Ella; Hur var din första dag i gymnasiet och kände du någon då? Kram

Min första gymnasiedag förra året när jag började ettan var väldigt nervös.
Jag hamnade i en klass där jag inte kände någon och ville därför byta till den andra klassen, där jag trots allt hade Ellen oh Erik. Men det gick inte i just då. Så jag blev kvar i klassen. Det är jag väldigt glad över idag, med tanke på att jag fått så fina vänner. Man skulle kunna tro att vi känt varann mycket längre än vad vi faktiskt har gjort! Man vill ju oftast lära känna eller få kontakt med de personer som verkar intressanta/roliga eller lik en själv. Du förstår nog vad jag menar! :-) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0