LUNCHTIME.

Idag klagar jag inte, det är fredag och slutade 10.00! Träningen denna vecka har inte varit något att hurra över, anledningen är min hals. Igår gjorde jag mitt bästa köp på länge, värmeskydd/hårinpackning, nöjd. Plus att den håller fem tvättar. Med tanke på att jag behandlar mitt sleeetna hår som skit så är jag ganska nöjd hehe. Asnöjd, ska jag säga det igen? Jag är nöjd. Den luktar även asgott, nu blev ännu mer nöjd. Mitt hår är även lite mjukare idag, så nu är jag nöjdast.  Jag och Naughty skippade lunchen uppe på gastro, verkade inte vara så gott så nu ska vi ta en lunch på stan istället. Sen ska jag köpa en keps. Sen skulle jag ju även behöva ny väska och typ 40 nya skjortor! Hööörs


Kommentarer
Postat av: Anonym

va heter värmeskyddet/hårinpackningen då? :)

2010-02-07 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0