21.28 it's a beautiful day.

Rutan där man laddar upp bilder tycks tydligen ha försvunnit? Klarade det lilla matteprovet idag också, äntligen är jag godkänd känns så jävla skönt!! Matte är ju som sagt inte min starka sida, men man kan ju inte vara bra på allt hehehe. Och jag har på nyt blivit besatt av dom små söta hundarna, jag vill ha en hund, jag tror jag är i stort behov av också. Lite powerwalk promenader i lite frisk luft skulle inte sitta helt fel, och enda anledningen till att ens komma utanför dörren och uppfylla dom målen är nog en liten söt vovve. Ögonen börjar tröttna nu känner jag, time 4 bed. Fredag imorgon också. Blir en plugghelg, lättare sagt än gjort tills motsatsen är bevisad. Here we go. PUSSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0