EN LITEN TANKE.

Du har varit min bästa vän sen jag var 7 år. Idag bor du inte längre en gata ovanför mig, utan nere i Göteborg. Det är den stora anledning till att vi knappt träffas. Jag vill inte ens veta hur många mil det är ner till dig. Jag kommer aldrig glömma resan med dig till Cypern, vem är inte helt överlycklig att få ta med en bästa kompis utomlands? Allt som hände där, glömmer man inte i första taget. Och tro mig, snart kommer jag ner och hälsar på så vi kan dricka ur dom snygga te kopparna med kineser på du fick av mig haha. Jag saknar dig så otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: Emma Brändmark

Tack det samma ! :)

2010-01-14 @ 12:55:31
URL: http://emmabrandmark.blogg.se/
Postat av: forever

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh!!! hannnaaaaa faan vad jag saaaknar tiiiden förr!!!!!!

alltså jag hann inte träffa dig sist på jullovet :( fanfan... men jag ska åka hem på sportlovet bara för att få träffa digg my best friend foreveer!

LOVE YOUUUUU!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-01-14 @ 22:19:25
URL: http://wilmabrasklarsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vilken fin skjorta, vart kommer den ifrån? :)

2010-01-30 @ 15:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0