ny diet?

Under kvällens gång har jag hängt i telefon med min kära morfar. För tillfället lever han ett hårt liv när hela korridorerna ligger i magsjuka uppe på sjukan. Men snart blir det annat, och det kommer bli så bra så bra!

Och mitt hysteriska socker beroende har nu satt sina spår. När jag kan sitta och äta godis och dricka cola till frukost så kanske det inte kommer som en så stor chock ändå. Jag har nu en ny sträng diet av en kvinna idag, så mina problem jag haft i fyra månader troligtvis försvinner. Jag får t.ex. inte äta spaghetti, potatis, makaroner det vill säga inga kolhydrater/ Inga mjölk produkter müssli eller jäst. Får inte dricka juice, äta frukt, varken druvsocker eller vanligt socker, havre eller säd! Sen finns det ju givetvis massa andra förtillfället ovetande dåliga matsaker.
Min frukost imorgon kommer bestå av ägg och lite grönsaker. Det blir som en ny utmaning varje dag, tur jag har mamma som hjälper mig nu haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0