The preppy prince.

Som alla redan vet så kommer ju Jay-Z till peace and love! Men det hade varit helt makalöst om Beyoncé följde med, då vet ni någon som verkligen kommer stå och storböla. Under en tid var ju mitt smeknamn trots allt Beyoncé undrar om det var för att jag sjöng så jävla bra eller om det var lite ironi i det hela. Själv tycker jag att jag låter ganska lik henne när jag klämmer i ha ha ha..

Idag hänge jag och ingen annan än joel inne på byxshopen, och jag blir så frustrerad över alla himmelskt snygga herr piké tröjor som butiken har att erbjuda. Så nu skrivs det för fulla muggar, ni kan säker gissa på vad.

På tal om något annat så åker Julia till thai imorgon i tre veckor, jag är avis som tusan men hon själv vill inte åka. Vad har du för nöt till hjärna julla? Anyway så önskar jag dig och din familj en trevlig resa.
Och såhär ser jag förhoppningsvis förhoppningsvis förhoppningsvis ut om någon måndad, hoppas hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0