PUT YOUR HANDS UP



Nu har min helg börjat, och den ser ganska bra ut. På fredag kväll bjuder Maja på middag, det kommer bli superbra. På lördag kväll ska jag på kalas för min kära vän Lovan och hennes 17 fyllda år! Och där emellan hade jag tänkt ta det ganska lungt som alltid med min älskade bästa finaste man, joel.

Jag kom även på att jag fick två frågor angående falu fri för ett tag sen. Jag skulle berätta lite angående skolan.
Jag kan ju säga såhär att jag är nöjd. Du och din klass får påverka mycket vad ni ska ha för slags arbeten och hur det ska läggas upp. I början kom jag själv dit med inställningen "Ja, men det här går väll bra, en chill skola och man slipper nästan plugga, perfekt! Och det dära arbetet gör det inget om jag struntar i.." Tänk inte så, det gick inte så bra haha. Men i alla fall, lärarna bryr sig, stöttar och hjälper dig att nå dina mål! Vi får ju även "resturang" mat, så jag är jättenöjd att jag går på falufri!


Kommentarer
Postat av: FELICIA FIDELIE

heh, second hand så de blir lite svårt men kika runt du också där uppe hos alla dalmasar :D

Den var ju riktigt snygg må jag säga! :D haha jag skulle lugnt kunna gå runt med en sånn ;)

Tack så mycket fina lilla du, miss u too!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0