I like the way!

Jag lever jag lever! Jag hade inga förväntningar överhuvudtaget inför nyår, men så bra det blev! Jag fick min nyårspuss (tycker kyss låter fult), och var med några utav mina bästa vänner. Men av någon konstig anledning missade jag alla raketerna som är så viktigt. Man kan ju undra vad jag gjorde för ute var jag då. Under kvällen bjöd Naughty på några brutala uppvisningar och då snackar vi inte strippning, nej det handlade om vurpor! Resten håller vi för oss själva. Jag tyckte det var säkrast att lämna kameran hemma och oj vad jag ångrar mig nu. Klart man vill ha superfina bilder ifrån nyårsafton! Men jag lyckades i vilket fall som helst samla på mig lite mobilbilder haha, vissa finare än andra..

Nu är det i alla fall ett nytt år, och nu ska jag bli den personen jag vill vara istället för att såsa runt och tänka "jag hinner, det ordnar sig bla bla". Inga dagliga undantag framöver. Jag har redan hunnit hängt nere på gymmet och i den riktningen ska det fortsätta. Gymmet kan man påstå är ett av mina nyårslöften, resten håller jag för mig själv. Nu jävlar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0