Efterkiss, eller?

Haha! Leopard, det kanske ser lite halv hoe ut? Vi får alltså se hur länge denna håller. Idag har jag besökt morfar och hängt med Wilma. Jag och wilma har pratat massa gamla minnen och man kan ju konstatera att vi var nog inte riktigt friska när vi var små! Enligt oss så va t.ex. flytningar efterkiss haha say what? Lite för mycket information för er kanske men men.. Imorgon åker hon tillbaka till Götet. Men lugn ba lugn snart sitter jag säkerligen brevid henne i göteborg och kollar på tv, eller Wilma? Känns verkligen helt sjukt att vi fyller 18 i år, vi fyller 18 tillsammans i maj. 2011kommer fanimig bli ett bra år. Jag är laddad haha!

Kommentarer
Postat av: Efterkiss Otto

Hahahah!! vi var jävligt rutinerade på den tiden..Drömde oss bort med tiger linne och Bh band, hett som faan!haha.. jaaa snart ska vi ut och göra Avenyn osäker och vara bakis med nya TVn :D:D hehehe as nice. PUSSSSSS

2011-01-08 @ 22:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0