CRAZY IN LOVE

Bra update nu på slutet känner jag.
Peace and love var great! Jag såg 4 band, det känns väll sådär med tanke på hur många fler jag ville se. Men saker kom i vägen. Dvs grillning, alkohol och vännnner +my dear haha. Jay z på lördagskvällen var lite av en berg-o-dal-bana, massa känslor, tårar och skratt. Men det funka det också! Nu kommer veckorna bara att rulla på. Och imorgon åker jag till sundsvall och kommer hem på onsdag. Har även hunnit träffat mina fyra gamla fina, och hur längesen var inte det? Men äntligen tog vi alla oss en stund åt varann, och visst hade vi ju ganska roligt ändå? haha


Kommentarer
Postat av: Sebastian

howdie cowgirl! allt bra?



delta i min SATC-tävling på bloggen vettja! (:



kram

2010-07-17 @ 14:32:50
URL: http://BasC.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0