NÄR MAN INTE ORKAR LAGA MAT.

            

            



Skippade träningen idag, kan knappt gå på grund av träningsvärken som tog mig med storm såhär på               eftermiddagen/kvällen. Istället ägnade jag mig lite tid åt mitt stackars rum, så nu glänser det renhet, typ.. Imorgon kommer brydarna hit och vi ska filma hela dagen. Förhoppningsvis kommer slutresultatet att vara en film om nationalism, med en liten gnutta insperation ifrån morgonsoffan hehe. Nu ska jag ta dom tre stegen mot spisen och försöka laga något som går att äta! F-i-n-t


Kommentarer
Postat av: emma

tack hanna, du är inte så pjåkig du heller ;)

2010-02-10 @ 16:28:12
URL: http://ekl.webblogg.se/
Postat av: Anna

Har du egen lägenhet? :)

2010-02-11 @ 16:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0