En fantastisk detaljerad lucia!

Plugg och plugg. Ledig imorgon igen och dagen kommer väll mestadels att bestå av.. plugg.
Nu är jag trött på den här jäkla ekonomi rapporten. Trött på rapport överhuvudtaget. Jag
kollade nyss på gråt galan som majset så fint kallade den. Och jag bestämde mig i samma
sekund som jag började kolla att jag aldrig mer ska klaga på någonting överhuvudtaget!
Speciellt inte på allting fint jag har i mitt liv!

Så dit jag vill komma är att jag och min fantastiska mamma har ikväll ätit en fantasisk god
laxsoppa (jag lovar, den är riktigt god!) Det ska även bli fantastiskt roligt att skriva klart rapporten
nu. Och snart kommer min fantastiska Joel hit.

Lucia idag också. Fikade uppe på sjukan hos min fantastiska morfar tillsammans med en fantastisk
mormor och mamma. Därefter mötte jag upp min saknade Lillan och Ellen på kupolen för att kolla
på våran fantastiska vän Erik som sjöng så fint så! Ja, Lillan och Ellen ni är också fantastiska.

Och nu sitter jag här, framför datorn i mitt sexiga nattlinne jag fick av er mina bf's (nunnor)! 
Jag saknar er, det var nästan en vecka sen vi sågs sist, skandal!! Du är ett undantag Sandra.
Gonatt för idag! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0