23.21 "KNIVAR UNDER FÖTTERNA"

Efter en liten hockey match och en puck i nyllet kom Niklas hem såhär ikväll! Sen flera år tillbaka så har jag alltid, så fort jag ser någon otrevlig skada av nått slag en känsla av "knivar under fötterna". Så fort jag såg han idag högg det till under båda mina fötter och jag kunde inte gå, så jag låg i soffan,skruvade på mig och halvgrina medans han satt på kökstolen som en liten hjälte och sa att det inte gjorde ont haha.
Här har ni alltså en mycket freeesh bild och min favorit mening! Förresten, mina nyttiga måltider har ju börjat så ikväll slängde jag i lite linfrön i pastan, framsteg framsteg. Gonatt.


Kommentarer
Postat av: Liselottan

Stackars Niklas!!!

Men Hanna... Följ med mig till jobbet några dagar, så ska vi bota dina knivar under fötterna ; ))

Kram och var rädd om dig! ... Saknar dig! : ))

2010-01-26 @ 18:40:41
Postat av: Hanna

Ja lille niklas! Ja det tycker jag, kan knappt stå på fötterna ibland ju haha. saknar dig med lottis,se till att få hem wilma under sportlovet! :-)

2010-01-27 @ 11:46:40
Postat av: lillulla

ojojoj

2010-02-18 @ 19:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0