EN TILL FRÅGA

Lina R:
Har du anorexia?



Hej igen "Lina" som har ställt tre frågor på en dag. Nej jag har verkligen inte anorexia, om du syftar på bilden så är den vriden i en annan vinkel och därför försvinner dom "kurvorna" jag lyckats äta upp mig och kämpat mig till. Jag har alltid varit smal. Och det har inte alltid varit lätt, med tanke på att jag själv vet hur mycket jag har ätit. När jag var mindre satt jag med bullpåsar och åt upp allt, för att sedan vänta på att jag skulle bli större.
Sen att få höra att man är smal, tycker jag är samma sak som att säga att någon är tjock. Det är inte så kul va. 
Min högsta önskan har alltid varit att gå upp i vikt. Så nej, mig var nog den sämsta personen du kunde ställa den frågan till. 

Nu lät det ju som om detta var värsta super problemet, så var det inte. Var nog mer personerna som slängde ur sig kalla kommentarer som hade problem. Nu fick "du" ett långt svar!


Kommentarer
Postat av: jenna

jag håller med om allt du skrivit hanna! Haha jag har själv setat med den där jäklans bullpåsen och försökt lagt på mig!

2010-06-16 @ 15:55:13
URL: http://jjjennablogg.devote.se
Postat av: H

Du är grym Hanna! Fortsätt stå på dig tjejen. Kram!

2010-06-17 @ 14:55:50
URL: http://metrobloggen.se/Hannablomquist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0