ONSDAG

Don't be afraid to succeed..
Onsdag idag och jag är ledig igen, hur skönt som helst. Sånna här dagar älskar jag skolan! Därför ska jag nu efter alla om och men dra och sola. Min bränna är som en krita mot svarta tavlan, det låter ju inte sådär jättebra. Morfar kommer även hem idag så jag ska först åka dit och hälsa på! 

Sen måste jag bara säga att även om jag bara har känt dig Naughty-Nathalie i snart fyra månader så har jag märkt att du är en underbar vän, du ställer fan jämt upp, du är alltid glad och ser allting från den ljusa sidan. Jag är glad att jag har dig. 


                                                     

                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0