Som så många andra; Fredag den 13:onde

Jag kan säga att idag tog jag en fet sovmorgon. Joel fick äran att ränsa ur kylskåpet sen gjorde han i ordning pommes frittes (?) till frukos, efter det kände vi för att  sova en timme till. Riktigt skönt, jag mötte upp lotta på kupolen och åt donken andra kvällen i rad, mitt nya meal med kycklingbitar slinker gärna ner hehe.
Den 13 har inte bjudit på något förutom ett helt kylskåp med massa gammal mat. Men det har fylls upp nu med bland annat choklad youghurt, hoppas fan att den smakar bra nu.
Nu ska jag och Lotta sätta oss på golvet och äta direkt ur glasspaketet, hon har aldrig gjort det.
Ha en fortsatt bra kväll hönni -deam vad trevlig jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0