En sån där "rolig" lista..

1. Hur gammal är du om fem år? 22

2. Vem var den sista du träffade? Pappa & bror

3. Hur lång är du? 172?

4. Vilken var den senaste film du sett? Änglagård

5. Vem ringde du senast? Joel

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "fest" till julia

7. Vad är dagens planer? Eftersom klockan nu är 21.43 och det är en fet film på tv så ska jag sova efter den.
 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Slö smsa funkar fint men är ganska segt, föredrar nog ringa faktiskt.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda

10. När såg du senast din mamma?  runt 18.00 skulle ja tro.

11. Vilken ögonfärg har du? blågråa?

12. När vaknade du idag? prick 11.15 i panik!

13. Har du någon gång hittat en katt? Ne?

14. Vilken är din favoritplats?
Finns väldigt många fina platser, skulle just nu vilja befinna mig på nissi beach.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Sjukhus..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Där jag vill vara om just 10 år!

17. Vad skrämde dig som barn?
Öron! Plastöron & riktiga öron..

18. Vem fick dig att skratta senast? Mitt senaste riktiga asgarv (när man tappar luften) var nog tillsammans med mamma!

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Yes!!

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4-6, det varierar haha.

23. Hur många landskap har du bott i?
Dalarna, 1.

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Nej aldriiig!! Jag är duktig nog att kunna kontrollera mig ;-)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Sommaren-barfota, Vintern-tofflor! Skor har jag alltid när jag går ut.

26. Är du social? Ja tycker jag, men anpassar mig i olika lägen.

27. Vilken är din favoritglass? Vanilj med hallon i, eller lakrits mmm!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Skänka en slant till välgörenhet, cancerfonden eller någon liknande, ut & resa, shoppa loss. Eller så skulle jag använda miljonen som en stödpeng (haha) till att bygga mitt drömhus.

29. Tycker du om kinamat?
Ahråå!

30. Tycker du om kaffe? Yes I do!

31. Vad dricker du till frukost? Apelsin juice, alltid!

32. Sover du på någon särskild sida?
I min säng höger & i Joels säng på vänster sida.

33. Kan du spela poker?
Hell no?

34. Tycker du om att mysa?
Det är mysigt att mysa, ja!

35. Är du en beroendemänniska?
Beronde av olika saker ja, lipsyl t.ex.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner vill jag inte säga, men jag vet en tjej med samma namn och födelsedag som mig.

37. Vill du ha barn?
Jarå, en liten bebis skulle inte sitta fel, men det får vänta flera år till!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite spanska..

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej! (Peppar peppar)

40. Föredrar du havet eller en pool? Vid havet kan jag få lite lätt panik ibland när vattnet torkar på kroppen och klibbar samtidigt som sanden är överallt. Men känslan är att man blir brunare vid havet hehe. Men jag föredrar nog poolen, tråkigt nog.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och massa onyttigt, ibland försvinner pengarna men jag vet inte på vad.. big problem!

42. Äger du dyra smycken? Jag är ingen smycke fantast. Men det ska väll inte vara så svårt att ändra på?

43. Har du någon gång testat narkotika?
Never in my life!!!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
En pepparkaka.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla människor har sin charm och är sjukt roliga i olika situationer. När jag var mindre var en av de roligaste människorna jag känner Ellen haha!

46. Välj ett ärr på din kropp? Ett är på min haka som jag fick när jag var fem, lekte i en lekpark i någon underlig snurrande ställning innan jag kastades in i hjärnröret och min haka sprack, drama.. Blev dragen hem i pulkan och det såg ut som om det hade skett ett massmord när man kollade i snöspåret efter mig. I remeber..

47. Vad har du för ringsignal?
HTC orginal signal, i don't know?

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Flera kassar, kommer sjukt nog i en gammal tävlings gymnastik dräkt som jag hade när jag var 6 år. Ja det stretch i den.

49. Flirtar du mycket?
Nej jag har min Joel. Men jag har aldrig varit speciellt flörtig av mig, fråga joel haha..

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
  I hallspegeln hos mamma.

51. Kan du byta olja på bilen? Nej?

52. Har du fått fortkörningsböter?
Äger inte ett körkort än.. 53. Vilken var den senaste bok du läste? Pass på den, minns icke...

54. Läser du dagstidningen? Händer väll, om framsidan ser intressant ut

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ne.

56. Dansar du i bilen?
Huvud dansar.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Ingen aning om vad det var för radiokanal..

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Julklappsideér till mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0