Readjur & Änglagård!

Vad är det som händer med folk under mellandagsrean? Vissa blir som djur. Tydligen blev även
jag ett idag; "OMG! Kolla mamma! Rea på hela den väggen också!! Kolla mamma, ser du? seeer
du? Men skyynda dit då, någon kanske hinner före oss!?" Jag började att halvspringa lite lätt
innan mamma lugnade ner mig och frågade om jag var desperat haha. Det var då jag kom på mig
själv att vara ett sånt där djur, ett readjur. Hur som helst så hittade jag ett par byxor & en skjorta.
Men, inget av det var på rean! Men om jag känner mig själv så ska jag ut och djur-rea-fynda
lite på riktigt innan jag är klar.

Tidigare ikväll var jag mamma & lillebror på bio, vi såg änglagård och den var förvånansvärt
mycket roligare än väntat! Nu ska jag bädda ner mig ännu djupare i sängen, imorgon väntas
jobb.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är så söt Hanna :)

2011-01-03 @ 23:27:35
URL: http://hhtp://godmother.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0