FÖRSTA FEBRUARI

Sanna du har ju sett båda mina rum. Jag skippar bilderna!

Det blev en mycket rolig helg! Som ellen sa, det är inte ofta det blir fest två dagar i rad. Speciellt inte i torsång!
Kattfan väckte mig imorse genom att putta ner min brunpuder burk på golvet, behöver jag säga att mitt vita golv blev brunt med små tass avtryck här och där, Nej. Glädjer mig för tillfället med att jag inte lägger 400 spänn på lite puder. Nu ska jag ta mig hem för att sedan ta mig upp till morfar. HÖRS


Kommentarer
Postat av: jessica brattsell

hej hanna!



Ja alla är till salu, men vet inte om någon redan är köpt. Kan kolla upp det om du vill?



Kramar

2010-02-01 @ 15:23:38
URL: http://brattsell.blogg.se/
Postat av: Sanna

heh , hm ah. men kommer inte ihåg riktigt. var ett tag sen :)

det skulle bara vara kul om du la upp bilder på de! säkert andra som checkar din blogg med som vill se :)

2010-02-02 @ 21:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0