LISTEN 2 THE MUSIC

Sitter och fundrar på vad som är "det", i den ultimata spotify listan. Min går numera under namnet FABILÖS MJUSIK, om den är så jävla fabilös tror jag inte. Alltid hamnar samma gamla låtar som typ 'fest hos mig' eller 'every time we touch' i remix version med i listan. Men inte denna gång! Jag lovar att denna lista kommer att spelas på varje nattklubb nu framöver. Ni ser ju själva resultatet hitills, fett! Sluta klaga hehe. Säg till om ni vill ha listan när den är klar.

Nu ska jag fortsätta lite på min och naughtys jordbruksrapport, hitills är den mest naughtys. Den som är lite mer kunnig än mig får gärna slänga in en kommentar om vart jordbruksstödet går, till vilka länder och vilka personer/företag. Inte så kul ne.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0