Svamlar

Hej på er. Min helg var bra, jobb i fredags sen blev även jag bjuden på lite middag hos ally i lördags.
Trevligt trevligt. Och jag är förvånad över att någon överhuvudtaget klickar sig hit! Tänkte mest på
allt intressant man finner här. Mina dagar ser just nu, ut som så att det är mycket viktigare att skaffa
sig all valp info man kan få, viktigare än att ta tag i rapportjäkeln. Men, jag känner mig själv och
jag är duktig bara jag vill. Svamlar jag nu eller? Om elva dagar får jag min vaaalp!!! Då kommer
detta att förvandlas till en djur/natur blogg, skulle inte förvåna mig. Så mycket som jag är ute i
naturen..host! Då är det goodbye till lata dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0