Trasan på vift.

Jag blev ju som sagt "hundvakt" åt en bortsprungen liten hund i fredags, till lördagen. Eftersom jag inte kände hunden, så känns det ju väldigt svårt att veta hur man ska hantera den. Men jag kan säga att det var nog den gulligaste hunden jag har varit i närheten av. Trots att hon hamnade i ett helt främmande hem, var hon så busig och mysig, därav ett självklart smeknamn; Busan! När jag överlämande henne till ägaren fick jag reda på att hon var en 9 månader liten Shih Tzu vid namn Trasan. 

Och nu har jag bestämt mig, när jag ska köpa mig min egna hund, så ska det vara en Shih Tzu.


Kommentarer
Postat av: mändi

hello girl! Har du någon lust att ställa upp som modell den 30e oktober?

2010-10-03 @ 13:37:07
URL: http://sveedin.bubbleroon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0