Johannes Hansen & Nivad Modiri!

Jag är så fullmatad med inspiration haha. Om hela jordens befolkning hade varit på föreläsningen igår med Johannes och Nivad så skulle det varken finnas problem eller komplicerade människor kvar på denna jord. Jag kan tycka det är synd att alla inte går på en sådan förläsning. Jag kan! Alla kan, om man vill! Nu är det fan slut på ursäkter från min del alltså.

T.ex. "De flesta människor förbereder det livet dom vill leva, en hel livstid".

När jag blir stor vill jag komma ihåg mitt liv och min ungdom som ROLIG, inte som en stor enda förberedelse inför vuxenlivet. Och med förberedelser menar jag: utbildningar "för att komma någonstans här i livet" , "det här måste jag göra för då klarar ja mig" eller göra saker jag tycker är tråkigt. Jag vill att mitt liv ska vara roligt. Okej, mitt liv är ganska roligt! Men det kan ju aldrig bli fööör roligt haha. Jag vet vad jag vill OCH JAG KAN! Here we goo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0